Feb 1, 2010

KELAB JANDA BERGETAH; Boleh Lakukan Apa Saja..


Tajuk N3 kali ini kedengaran sedikit agak panas. Harap2 isinya pun panaslah jugak. Tapi kalau tak berapa panas, korang janganlah marah. Aku bukannya reporter yang suka menerjah untuk mendapatkan berita2 yang panas dan sensasi.

>>>Syurga karaoke! Itulah gelaran sebuah pusat hiburan terkemuka di ibu kota yang memiliki tarikan istimewa, iaitu pelayannya terdiri daripada "Janda Muda" bertubuh menggiurkan (mcm buah jambu air ker??).

Di fahamkan, kumpulan GRO "Janda Bergetah" ini turut menawarkan khidmat seks dan mampu mengaut pendapatan hingga RM15,000 sebulan (pehh, gaji aku 3 bulan pun tak sampai mcm tuhh!!).   

Tidak cukup dengan itu, kebanyakkan "Mak Jan" cuba menggoda pelanggan untuk mendapatkan perkhidmatan tambahan RM200 dengan menawarkan khidmat seks dalam tandas bilik karaoke berkenaan (kat jamban pun boleh jugaks).

Malah kumpulan "Mak Jan" ini juga bersedia mengikut pelanggan mereka ke rumah untuk menjadi teman sepanjang malam (teman tapi mesra agaknya) dengan mengenakan bayaran berasingan RM500 (ini untuk kes orang bujang sahaja ok..klu yang dah berbini buat perangi macam ini ditakuti akan kena baling dengan lesung batu sepantas 100 KMJ oleh bini kamu).

Seorang "Mak Jan" yang dikenali sebagai Caira, 20an berkata kebanyakkan pelanggan akan diberikan layanan terbaik oleh setiap pelayan (kalau tak mcm mana nak dapat repeat sales dlm istilah "marketing"). Kami bukan sahaja menemani mereka untuk menyanyi, malah kebanyakkan pelayan bersedia untuk menyerahkan tubuh mereka yang menggiurkan bak buah jambu air yang masak ranum kepada pelanggan.

Menurut Caira, dia bekerja di pusat karaoke terbabit kerana kesempitan wang untuk menanggung ahli keluarga yang ramai. "Kita kerja untuk cari makan dan bukan mencuri. Orang kat luar sana tau kutuk ajer...bukan hendak menanggung makan dan minum saya termasuk keperluan lain".<<<

Tempat karaoke tersebut terpaksa dirahsiakan atas faktor2 keselamatan & faktor2 lain yang difikirkan sesuai.

24 comments:

  1. pandangan sisi negatifnya 'janda'

    kenapa ye? kerana memang itu pandangan masyarakat atau setiap janda perlu begitu?

    opp...kisah begini memang panas, kalau janda yang bergolok gadai membesarkan anak2 - tiada nilai untuk di 'hargai'.

    ReplyDelete
  2. humaang aiii.. 5 kali ganda gaji CP..
    hmm nasib baik CP bukan mak jan, ngeh ngeh ngeh..
    kalau x, senang2 je pakai kete besar, umah besar..

    ReplyDelete
  3. Perghhh....mewah betul gaji GRO...selagi ada permintaan semakin tinggilah penawaran....

    Tapi tak semua mak janda berperangai seperti ini..

    mak janda yang muda dan rasa diri masih bergetah biasanya akan terjerumus ke lembah hina ne.... faktor yg penting nak kemewahan hidup tanpa bersusah payah tambahan pulak tipis iman di dada...

    ReplyDelete
  4. @ Kujie: hmmm..tdk dpt dinafikan mmg ada segelintir masyarakat di luar sana yg memandang serong status "janda"..

    tp kenapa ada golongan "Mak Jan" yg sanggup ambil jln mudah dgn menggadaikan maruah demi utk sesuap nasi?? rasanya dlm kes ini lebih kpd untuk mengecapi kemewahan semata2..

    p/s: kakak saya dah lebih 15 tahun menjanda. kagum dgn semangat dia yg gigih utk membesarkan anak2nya. pn tak terlepas drp pandangan serong masyarakat..

    ReplyDelete
  5. @ Che' Pit: Degree holder pn tak dapat gaji mcm tu kanss!! jeles gitew..

    ReplyDelete
  6. @ eza_nazmi: nie lebih krg mcm biz cd cetak rompak (permintaan vs penawaran)..

    ahli keluarga sepatutnya memainkan peranan dlm kes sebegini. tp kdg2 keluarga sendiri pn berantakan mcm yg selalu dilaporkan di akhbar..

    tiada jln singkat untuk hidup senang kans!!

    ReplyDelete
  7. org lelaki mmg suka yg bergetah kans..hehehe..

    walaikumsalam..

    ReplyDelete
  8. yang sebenarnya orang lelaki suka jgkkan...
    cuba klau di goda di rayu..mau cair iman di dada..
    anak bini tak nmpk lagi dah...lesung batu pun tak ada takut....he..he..jgn marah lelaki2 yek...

    ReplyDelete
  9. cian janda2 yg baik.. tapi masih byk kerja lain yg boleh buat kan..wpun x seberapa, asalkan halal..

    ReplyDelete
  10. @ eza nazmi pond: betul tuh..mana ada laki2 yg tak cair bila digoda dgn kaum hawa.

    lg2 yg lawa2 & seksi meksi..masa tu confirm anak bini dkt rumah mmg dah tak ingat dah..hehehe..

    ReplyDelete
  11. @ fiezaradzi: .."dek nila setitik, rosak susu sebelanga"..tu lah akibatnya kalau nak kejar kemewahan tp tak mahu kerja susah..

    biar dpt sikit tp berkat..

    ReplyDelete
  12. salam ayah aiman,

    1st time dtg sini. hmmm menarik gak. bukan semuanya janda gatal menjual maruah mcm tu. ramai lagi ibu2 tunggal yg jujur n perlukan pembelaan di luar sana. sbb blog u best, maka i nak follow la. please follow mine too....

    ReplyDelete
  13. walaikumsalam Daddy Z,

    terima kasih kerna sudi tinggalkan komen..

    mmg betul tak semua janda begitu..tahun lepas kalau tak silap kerajaan ada bagi allocation beberapa juta RM untuk bantu golongan janda..

    i will follow ur blog soon...

    ReplyDelete
  14. perghh..memang panas entry ni..hehe

    ReplyDelete
  15. tak sepanas isu krisis dalaman parti pembangkang..
    selamat datang tuan..

    ReplyDelete
  16. Syurga Karaoke di dunia.. jalan ke Neraka Karaoke di Akhirat.. na'uzubillah..

    Mak Janda itu manusia.. title Janda itu hanya status.. status yang menggamit fitnah jika tak dipelihara.. apalagi kalau dah membuka jalan ke neraka sebegini..

    P/S: Ramai lagi Mak janda bergetah yang tak ditonjolkan getahnya..

    ReplyDelete
  17. belum sempat ke Neraka, Mak Jan tersebut dah kena tangkap pihak berkuasa..

    ReplyDelete
  18. korang ade pic semua janda-janda di malaysia?

    ReplyDelete

  19. Hai semua. Bagi yg mencari pasangan, mestilah jaga kebersihan diri. Kecantikan kulit.jika kulit berkerak, badan berbau masam pabila peluh, kulit badan muka kusam, berbelak daki, patut la tiada daya tarikan bagi yg memandang. Baik lelaki baik pompuan.
    Produk scrub organic saya akan beri hasil berseri dan putih halus kulit anda. Bagi lelaki pula bau badan busuk juga hilang.
    Wassap 01123403277 utk yg berminat beli hanya rm15 utk menarik perhatian org dgn kegebuan kulit anda.

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKOMENTAR...

LANGGAN ARTIKEL :

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner